Szállítási információk

Kereskedelmi feltételek

Az alábbiakban felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott vevőre vonatkoznak.

• A rendelés leadásával a vevő tudomásul veszi, hogy az eladó a honlapon megjelentett árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. Az eladó a változtatás jogát fenntartja

.• Virágkötőink egyedi csokrokat készítenek, amelyek kifejezetten a vásárló kérésére készített termékek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma csokor nem létezik. Természetesen az Ön által kiválasztott termékhez hasonló csokrot kap, mely stílusában, formájában, virágkötészetében garantáltan az, amit kiválasztott.

• A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

• Tekintettel arra, hogy a virág egy naponta beérkező friss termék, lehetséges, hogy az Ön által választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten. Ilyen esetben az összetevő helyettesítése megengedett.

• A kiszállításokat a Plantomime Kft. szervezi, cégünk magyarországi virágküldő partnerhálózatán keresztül történik a virágkiszállítás, hogy a pontos és minőségi szolgáltatást biztosítani tudjuk

• A virágvásárlást bizalmi ügynek tekintjük.

Rendelésfelvétel

• Amennyiben a vevő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor az eladó nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.

• A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.

• Áruhiány esetén, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.

Szállítás

• A megrendelt csokor és ajándék szállítását Plantomime Kft. szervezi.

• Az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása, a szállítás.

• A megrendelés és a szállítás közötti időtartam Budapesten minimálisan négy óra, A szállítások idejét nincs módunkban percre pontosan teljesíteni. 

• Abban az esetben, ha az Ön által meghatározott időpontban nem történik meg a szállítás, akkor kártérítésre nincs lehetőség.

• A rövid határidővel érkező rendeléseket, a következő munkanapon kézbesítjük.

• A virágkézbesítő partnerünk, abban az esetben, ha címzett nem tartózkodik a megadott címen, egy harmadik személy segítségét is igénybe veheti (pl.: szomszéd, recepciós, portás), vagy eljárhat úgy, ahogy azt a kézbesítő ország szokása megengedi, a küldemények kezelésénél.

• Ritka esetben a virágkiszállítás nem megoldható, ilyen esetben értesítjük a vevőt az ár változásról. Amennyiben a vevő a megemelkedett árú virágküldést nem kéri, akkor a megrendelést töröljük és a kifizetett összeget visszautaltatjuk.

• Az eladót a teljesítés alól felmentő ok a vis maior és, ha ilyen hátráltató tényező zavarja meg a szállítást, az eladó megtesz mindent, hogy értesítse a vevőt.

• Az eladó fenntartja magának jogot, hogyha óránként 10 megrendelésnél több érkezik be, akkor az előre rögzített teljesítési időközöktől eltérjen.

• Az át nem vett küldemények újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

• A szállítás nyitvatartási időben történik!• Vasárnapi és ünnepnapi kiszállítás kizárólag délelőtt és csak bizonyos településeken lehetséges, illetve nem minden esetben garantált. Megrendelés előtt érdeklődjenek!

• Szállitási költség Budapest: 2500 Ft

• agglomeráció: 5000 Ft

Aglomerációk: Budakeszi, Budaörs, Törökbálint, Diósd, Budakalász, Csömör, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gyál, Halásztelek, Kistarcsa, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Pécel, Solymár, Szigetszentmiklós, Üröm.

A szállítások idejét nincs módunkban percre pontosan teljesíteni. Az Ön által meghatározott kézbesítési időponttól fél órás eltérés lehetséges. Abban az esetben, ha az Ön által meghatározott időpontban percre pontosan nem történik meg a szállítás, akkor kártérítésre nincs lehetőség.

A szállítás nyitvatartási időben történik! Hétvégi és ünnepnapi kiszállítás kizárólag reggel 10.00 és este 18.00 óra között lehetséges,  illetve nem minden esetben garantált. Megrendelés előtt érdeklődjenek!

• A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs.

• Abban az esetben, ha a címzett a küldeményt visszautasítja, és ez nem a termék, vagy a szolgáltatás minőségével kapcsolatos, akkor azt átvettnek tekintjük!

• Abban az esetben, ha a címzett és kézbesítő partnerünk a küldemény átvételét-átadását más időpontra, vagy dátumra egyeztetik, mint a megrendelő által megjelölt, akkor partnerünk azt a címzettel egyeztetett időben, vagy dátumra fogja kikézbesíteni. Ilyen esetben nincs mindig módunk és lehetőségünk ezt előre tudatni a megrendelővel. Ebben az esetben a terméket átvettnek tekintjük!

• A megrendelt és elkészített csokrot, amennyiben a címzett nem elérhető, akkor a megrendelésben szereplő átvételi dátum után még 2 napig őrizzük meg! A termék romlandóságából kifolyólag a kifizetett, de 2. napon belül át nem vett megrendeléseket selejtezzük és átvettnek tekintjük!

• Személyes átvétel esetén az előre egyeztetett budapesti Plantomime virágszalonok egyikében, a megrendelt és elkészített csokrot, a megrendelésben szereplő átvételi dátum után még 2 napig őrzi meg! A termék romlandóságából kifolyólag a kifizetett, de 2 napon belül át nem vett megrendeléseket selejtezzük és átvettnek tekintjük!

Visszaküldés

• Amennyiben a virág a szállítás folyamán bizonyíthatóan megsérült, küldje vissza és saját költségünkre azonnal kicseréljük.

• Az áru visszaküldésére csak akkor van lehetőség, ha erről a vevő és az eladó előzetesen megállapodott

• Minden, az eladó által elfogadott visszaküldés esetén, a vevő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését.

• Más kártérítésnek helye nincs.